Granollers (Barcelona, Spain)


Sarruga Produccions a Granollers (Barcelona) 

Sarruga Produccions va estar el 27 de maig en dos dels esdeveniments que es van realitzar en el marc de 'La Passada de l'Ascensió' de Granollers. A partir de les 11:00 hores van estar exposats els elements que van participar en l'animació i la cercavila que van tenir lloc, a la tarda, per diverses places del centre d'aquest municipi català. Concretament, es van poder veure, de la companyia, la mantis i la formiga que formen part de l'espectacle Insectes. A les 18:00 hores va començar l'animació itinerant de Sarruga Produccions. Una hora després, es va iniciar la cercavila que es va dur a terme des de la plaça de Perpinyà fins a la plaça de la Corona.

Sarruga Produccions en Granollers (Barcelona)

Sarruga Produccions estuvo el 27 de mayo en dos de los eventos que se realizaron en el marco de 'La Passada de l'Ascensió' de Granollers. A partir de las 11:00 horas estuvieron expuestos los elementos que participaron en la animación y el pasacalle que tuvieron lugar, por la tarde, por varias plazas del centro de este municipio catalán. Concretamente, pudieron verse, de la compañía, la mantis y la hormiga que forman parte del espectáculo Insectes. A las 18:00 horas empezó la animación itinerante de Sarruga Produccions. Una hora después, se inició el pasacalle que se llevó a cabo desde la plaza de Perpiñán hasta la plaza de La Corona.

Sarruga Produccions in Granollers (Spain)
Sarruga Produccions was on 27 May in two of the events that took place under the 'La Passada de l'Ascensió' of Granollers (Barcelona, Spain). From 11:00 onwards, an exhibition of the elements that participated in the animation and the parade that took place, in the afternoon, by several squares of the center of this Catalan municipality. Specifically, the public could see, from the company, the mantis and the ant that are part of the show Insectes. At 18:00 hours began the itinerant animation of Sarruga Produccions. An hour later, began the parade that took place from the square Perpiñán to the place of La Corona.


 

Entradas populares de este blog

La companyia / La compañía / The company

NADAL / NAVIDAD / CHRISTMAS SARRUGA PRODUCCIONS

SARRUGA PRODUCCIONS - MAÓ (BALEARS)