Sarruga Produccions - 'Festes de la Magdalena'



La companyia va estar amb l’espectacle Peixos, el 29 de març, a la cercavila d’animació que es va realitzar en el marc de les Festes de la Magdalena a Castelló. La rua es va iniciar a les 18.30 hores. Aquest esdeveniment que enguany va tenir lloc del 23 al 31 de març, se celebra durant 9 dies en honor de la fundació de la ciutat i coincideix amb la Quaresma. Les Festes de la Magdalena s’han convertit, en els últims anys, en un gran esdeveniment en el qual participen milers de visitants.

La compañía estuvo con el espectáculo Peixos, el 29 de marzo, en el pasacalle de animación que se realizó en el marco de las Fiestas de la Magdalena en Castellón. El desfile se inició a las 18.30 horas. Este acontecimiento que este año tuvo lugar del 23 al 31 de marzo, se celebra durante 9 días en honor de la fundación de la ciudad y coincide con la Cuaresma. Las Fiestas de la Magdalena se han convertido, en los últimos años, en un gran acontecimiento en el que participan miles de visitantes.

The company was with the show Peixos, on March 29, in the animation parade that took place within the framework of the Fiestas de la Magdalena in Castellón (Spain). The parade started at 18.30 h. This event, which this year was from March 23 to 31, is celebrated for 9 days in honor of the founding of the city and coincides with Lent. The Fiestas de la Magdalena have become, in recent years, a great event in which thousands of visitors participate.



Entradas populares de este blog

La companyia / La compañía / The company

NADAL / NAVIDAD / CHRISTMAS SARRUGA PRODUCCIONS

SARRUGA PRODUCCIONS - MAÓ (BALEARS)